DA NU
OK
Adresa ta de e-mail:.
captcha image

Abonează-mă Anulează
DATE DE CONECTARE




MENIU
Studii de specialitate și obținerea avizelor pentru casaHAY

Studii de specialitate și obținerea avizelor pentru casaHAY

Acum, după obținerea Certificatul de Urbanism (apasă aici, pentru a citi articolul despre obținerea acestuia), vom merge la diferite instituții pentru a obține avizele specifice și anumite studii de specialitate cerute în certificatul de urbanism.

Alimentare cu energie electrică (aviz de amplasament)

    În cazul nostru a trebuit să obținem avizul de la e-distribuție Muntenia (adresa Bd. Mircea Vodă, nr. 30 București) - cost 113,05 RON. Acte necesare:

  • Cerere Tip
  • Copie act de identitate
  • Copie act de proprietate (act vânzare/cumpărare)
  • Copie certificat de urbanism
  • Copie extras de plan cadastral pe ortofotoplan (obținută de la OCPI)
  • Copie plan de încadrare în zonă (obținută de la OCPI)
  • Copie plan de situatie pe suport topografic (obținută de la arhitect)
  • Memoriu justificativ (obținută de la arhitect)

După depunerea actelor se emite o factură (în cazul nostru a fost de 113,05 RON) și trebuie achitată prin transfer bancar sau la terminalele Pay Point. Avizul va fi emis în termen de 30 de zile de la depunere. Nu se poate ridica avizul dacă în prealabil nu a fost achitată factura.

Gaze naturale (aviz de amplasament)

    Pentru avizul la gazele naturale am mers la Distrigaz Sud Rețele din București, Bulevardul Mărășești 4-6 - cost 188,60 RON. Acte necesare:

  • Cerere Tip
  • Copie act de identitate
  • Copie act de proprietate (act vânzare/cumpărare)
  • Copie certificat de urbanism
  • Copie extras de plan cadastral pe ortofotoplan (obținută de la OCPI)
  • Copie plan de încadrare în zonă (obținută de la OCPI)
  • Copie plan de situatie pe suport topografic (obținută de la arhitect)
  • Memoriu justificativ (obținută de la arhitect)

Aici este puțin mai complicat, dosarul nu îl puteți depune încă, vi se va emite o factură pe care trebuie să o achitați iar apoi împreună cu dovada plății trebuie să vă întoarceți din nou să vă noteze în sistem. După ce v-a introdus în sistem trebuie să mergeți în clădirea alăturată unde un roboțel vă va emite două etichete, unul îl păstrați dumneavoastră iar pe celălalt îl lipiți de dosar și introduceți dosarul într-o "cutie" special amenajată de tipul cutiilor poștale. Avizul va fi emis în termen de 5 de zile de la depunere.

Aviz salubritate

    Avizul pentru salubritate l-am obținut de la firma locală din Tunari, mai exact Tunari Salubrizare SRL din str. Mihai Eminescu, nr. 16BIS - cost 200 RON. Acte necesare:

  • Copie act de identitate
  • Copie act de proprietate (act vânzare/cumpărare)
  • Copie certificat de urbanism

Taxa se plătește la ridicarea avizului. Termenul de avizare nu știu să vi-l zic exact, ar fi trebuit să fie de câteva zile, din păcate cererea pentru acest aviz împreună cu acordul de amplasare și acces la drum (de la primărie) le-am depus cu vreo trei zile înainte să intrăm în stare de urgență din cauza pandemiei de SARS-CoV-2. Aceste două avize le-am ridicat pe 19 mai 2020, după terminarea stării de urgență.

Acord de amplasare și acces la drum (avizul de drum)

    Acest aviz/acord se obține de la primăria de care aparține terenul, în cazul nostru, Tunari - cost 100 RON. Acte necesare:

  • Cerere Tip
  • Copie act de identitate
  • Copie act de proprietate (act vânzare/cumpărare)
  • Copie certificat de urbanism
  • Copie extras de plan cadastral pe ortofotoplan (obținută de la OCPI)
  • Copie plan de încadrare în zonă (obținută de la OCPI)
  • Copie plan de situatie pe suport topografic (obținută de la arhitect)
  • Memoriu justificativ (obținută de la arhitect)

Acordul de mediu

    Agenția Pentru Protecția Mediului Ilfov se află la adresa Aleea Lacul Morii 1, București - cost 105 RON. Înainte să mergeți să depuneți actele la APM Ilfov, opriți-vă la un oficiu poștal și depuneți taxa în valoare de 100 RON (+ 5 RON taxe poștale) în contul RO88TREZ4215032XXX000366; cod fiscal 9828989. La alte specificații am scris "taxa aviz mediu pt constructie imobil" și am dat toate datele ce le dețineam de la teren. Acte necesare:

După verificarea dosarului (de personalul de la etajul 2) vei fi trimis la primul etaj, la secretariat, unde vei înmâna dosarul și vei primi un număr de înregistrare și îți va spune când îl poți ridica.

Din ce am înțeles din diferite surse, din 2020 nu ar mai fi nevoie de avizul de mediu. Noi am primit o negare unde ne informează că nu este nevoie de avizul lor pentru a construi casa. Avizul va fi emis în termen de 10 de zile de la depunere.

Atenție la programul cu publicul, telefonul nu îl mai scriu că oricum nu răspunde nimeni

Luni - Joi 09:00 - 13:00
Vineri 09:00 - 12:00

Aviz Aeronautică

    Pentru a obține acest aviz, mai aveți nevoie de o documentație topografică în sistem WGS '84. Această documentație ne-a fost întocmită de Cornel & Cornel TOPOEXIM SRL - cost 714 RON. Acte necesare:

  • Copie act de identitate
  • Copie act de proprietate (act vânzare/cumpărare)
  • Copie certificat de urbanism
  • Copie extras de plan cadastral pe ortofotoplan (obținută de la OCPI)
  • Copie plan de încadrare în zonă (obținută de la OCPI)
  • Copie plan de situatie pe suport topografic (obținută de la arhitect)
  • Memoriu justificativ (obținută de la arhitect)

Documentația a fost gata în câteva zile. De la ei vei primi 2 dosare, unul îl vei depune la AACR cu restul documentelor iar celălalt îți va rămâne ție (ca o copie).

Acum trebuie să depunem documentația topografică în sistem WGS 84 și restul actelor la Autoritatea Aeronautica Civilă Română (AACR), instituția se află la adresa Șoseaua București-Ploiești 38-40, București, clădirea de lângă aeroportul Băneasa (Aurel Vlaicu) - cost 100 EUR +TVA (566,94 RON / 10.02.2020). Taxa o puteți plăti cash la caseria instituției sau prin transfer bancar (atenție  dacă plătiți prin transfer bancar trebuie să așteptați să le intre banii în cont). Acte necesare:

  • Documentația topografică în sistem WGS 84
  • Copie act de identitate
  • Copie act de proprietate (act vânzare/cumpărare)
  • Copie certificat de urbanism
  • Copie extras de plan cadastral pe ortofotoplan (obținută de la OCPI)
  • Copie plan de încadrare în zonă (obținută de la OCPI)
  • Copie plan de situatie pe suport topografic (obținută de la arhitect)
  • Memoriu justificativ (obținută de la arhitect)

Am obținut toate avizele necesare iar acum ne vom axa pe studii de specialitate și alte cerințe din Certificatul de Urbanism.

Studiul Geotehnic

forare studiu Geotehnic #casaHAYEste o documentație tehnică obligatorie pentru proiectarea oricărei construcții la faza de studiu de fezabilitate și Proiect Tehnic, inclusiv DTAC (Documentație Tehnică pentru Autorizarea Construcțiilor). Investigarea terenului de fundare se face prin foraje din care se recoltează eșantioane ce sunt analizate în laborator geotehnic. Adâncimea de investigare și numărul forajelor ce alcătuiesc studiu geotehnic depinde de riscul geotehnic. Acesta este influențat de parametrii terenului, de apa subterană, de construcția propriuzisă, de vecinătățile acesteia și de încadrarea în zona seismică. Costul studiului geotehnic a fost 1190 RON.

Proces verbal de predare primire amplasament înțărușare

Terenul trebuie înțărușat de o firmă care se ocupă cu înțărușări și cadastre. După amplasarea țărușilor vei primi un proces verbal care va trebui la obținerea autorizației de construire - cost 476 RON.

Vom adăuga pe parcurs în acest articol următoarele studii de specialitate ce trebuie făcute.

Fișiere atașate articolului

1. Cerere-aviz-de-drum.doc
2. Anexa-nr-5.pdf
3. cerere-eliberare-acord-mediu.doc
4. Cerere-avize-distrigaz.pdf
5. aviz_amplasament_e-distributie.pdf
Ultima modificare făcută de Sandu Marian Silviu la data 23.05.2020 00:51:29

Dacă ți-a plăcut articolul, ajută-ne cu un share:
Distribuie Tweet Whatsapp Telegram


Citește și alte articole legate de #casaHAY, casa HAY, Avize, Studii de specialitate

top
TOP